Информация

Порядок повернення

Повернення та обмін

Якщо з будь-яких причин не підійшов товар – Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів. Ця послуга діє, якщо товар:

  • Не був в експлуатації;
  • Збережена упаковка, цілісність пломб, захисних плівок тощо;
  • Не потрапляє до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до чинного законодавства.
  • У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні.

Для повернення необхідно мати при собі:

  • Документ підтверджує купівлю (чек) разом із товаром у повній комплектації та упаковці
  • Гарантійний талон
  • Банківську картку, якщо ви розраховувалися карткою під час оплати

Сервсиний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадках:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов"язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з"єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.