Повернення та обмін
Якщо з будь-яких причин не підійшов товар – Ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів. Ця послуга діє, якщо товар:
- Не був в експлуатації;
- Збережена упаковка, цілісність пломб, захисних плівок тощо;
- Не потрапляє до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню відповідно до чинного законодавства.
- У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні.
Для повернення необхідно мати при собі:
- Документ підтверджує купівлю (чек) разом із товаром у повній комплектації та упаковці
- Гарантійний талон
- Банківську картку, якщо ви розраховувалися карткою під час оплати
Сервсиний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадках:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявність механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов"язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:
- випадкового пошкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з"єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.